Forsamlingsleder i Norkirken Ålgård

Kjære medlemmer i Norkirken Ålgård

Styret i Norkirken har i kveld gleden av å informere menigheten om at vi har ansatt Jørn Helland som ny Forsamlingsleder i Norkirken Ålgård. Jørn var en av fire kvalifiserte søkere til stillingen, og vi er svært takknemlige for at vi nå har kunnet signere en arbeidsavtale med Jørn. Han begynner i stillingen 1. mai 2022.

Jørn Helland (45) er gift med Berit og bor i Dirdal. Sammen har de tre barn, Filip (17), Naomi (15) og Sarah (12). Jørn vil være kjent for flere i menigheten vår. Han har vært med i konfirmantarbeidet og vi har også støttet familien Helland den tiden de var misjonærer i Indonesia. Jørn har lang og variert fartstid i NLM, vært misjonær med lederansvar og utviklingsansvar, prosjektleder og med i prosjektutvikling i samarbeid med andre organisasjoner, vært bibelskolelærer og er nå miljøarbeider på Solås skole.

Vi er veldig takknemlig for at Jørn har takket ja til stillingen som Forsamlingsleder hos oss og vi håper menigheten tar godt i mot Jørn og hans familie og inkluderer dem i bønnene deres.

Hilsen styret i Norkirken Ålgård